سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دانش دین است، پس نیک بنگرید که از چه کسی دین خود رامی گیرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]


ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
شرکت سیمانتک یکی از شرکت هایی است که در زمینه نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کند و تنوع نرم افزاری متنوعی در این زمینه دارد. این مجموعه برای به روز کردن سری نرم افزارهای امنیتی این شرکت است که در ذیل به آنها اشاره شده است. Norton AntiVirus 2010 for Windows XP/Vista/7 Norton Internet Security 2010 for Windows XP/Vista/7 Norton AntiVirus 2009 for Windows XP Home/XP Pro/Vista Norton Internet Security 2009 for Windows XP Home/XP Pro/Vista Norton AntiVirus 2008 for Windows XP Home/XP Pro/Vista Norton Internet Security 2008 for Windows XP Home/XP Pro/Vista Norton 360 version 3.0 for Windows XP/Vista Norton 360 version 2.0 for Windows XP/Vista Symantec Endpoint Protection 11.0 Symantec Endpoint Protection Small Business Edition 12.0


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
محافظ اینترنتی قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه ایست که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتی، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL های مخرب و Keylogger ها می باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
شرکت ALWIL نرم افزار آنتی ویروس قدرتمندی را ارائه میکند که به عنوان راهکاری برای امنیت برای استفاده شخصی و اداری کاربرد دارد. این نرم افزار دارای طراحی عالی کاربردی استثنایی, عملکردی بالا را برای شما به ارمغان می آورد. آنتی ویروس و امنیت اینترنت Avast جایزه پیشرفته ترین آنتی ویروس خود را در آزمایش های AV-Comparatives را بدست آورد. مجموعه نرم افزار Avast برای حفظ امنیت سیستم شما از هرنوع تهدید ویروسی طراحی شده است. اگر این نرم افزار را همراه دیگر برنامه ها مانند پشتیبانگیری از اطلاعات استفاده کنید، احتمال از دست دادن اطلاعات و ویروسی شدن آنها به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. نرم افزار Avast Internet Security همراه با ضد اسپم و دیوار آتشین داخلی طراحی شده است. فقط کافی است آن را نصب کنید و این نرم افزار در Background از سیستم شما محافظت میکند. لازم نیست کار خاصی انجام دهید، فقط آن را نصب و همه چیز را فراموش کنید. محافظ Real Time: این ابزار مهمترین ابزار این نرم افزار است و به صورت کاملا فعال است تا از ویروسی شدن سیستم جلوگیری کند. این ابزار به صورت Real Time تمامی کارهای درحال انجام و فایل ها و برنامه های فعال را بررسی میکند. و در صورتی که فایلی اجرا شود آن را بررسی میکند. Virus Chest: فضای از هارد شما ره به یک پوشه ای با خصوصیات ویژه اختصاص میدهد و تمامی عوامل تحدید کنتده را در آنجا نگهداری میکند. شما می توانید با این فایل ها در این پوشه با مقدار امنیت بیشتر و مقداری محدودیت کار کنید. فیلتر ضد اسپم Avast: نرم افزار Internet Security این بسته امنیتی مجهز به ضداسپمی است که با وجود آن از ایمیل های اسپم (هرزنامه) جلوگیری میشود. اسپم ها باعت اشغال فضای ایمیل شما شده و حتی باعث کاهش سرعت اینترنت، دسترسی به سرور و شبکه داخلی میشود. دیوار آتشین: Internet Security دارای دیوار آتشینی است که میتوان آن را بصورت کاملا مستقیم از داخل برنامه Avast کنترل کرد. این دیوار آتشین کلیه ارتباط شما با شبکه بیرونی را کنترل میکند و از خروج اطلاعات حساس ونفوذ دیگران مانند هکرها به سیستم جلوگیری می کند و برپایه دو دستور Allow و Deny کار میکند. اسکنر Command-line: نرم افزار ashCmd کارایی مانند Avast دارد. موتور اسکن Malware های ناخاسته را شناسایی میکند. به همین دلیل کارایی آن درست مانند اسکن معمولی با خود Avast است. این نوع اسکن دارای پاراکترهای مختلفی است. برای دیدن این پارامترها فایل ashCmd را پیدا و روی آن دابل کلیک کنید. پنجره ای باز شده حاوی اطلاعات در مورد پارامترهای است.


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
Nod32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset ، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است. نام رابط کاربری این ضد ویروس Amon است، ظاهر اولیه این برنامه بیشتر شبیه برنامه های پیام رسان، و برای کاربران حس چندان خوبی ندارد، اما پس از کمی حوصله و ور رفتن ، به آن عادت کرده و به کارایی ساده و جذاب آن پی خواهید برد. Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp) به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
ابزارهای امنیتی مختلفی را امروزه می توان یافت که به کمک آن ها کاربران برای ایجاد امنیت بیشتر سیستم های کامپیوتری خود تلاش می کنند. این نرم افزارها که به کمک شرکت های امنیتی نرم افزاری تولید می شوند با انجام بسیاری از اقدامات خودکار بر روی سیستم عامل اقدام به ایجاد یک امنیت مناسب کرده و ضعف های سیستم را پوشش می دهند. این نرم افزارها به گونه ای طراحی شده اند که کاربر نیاز به مدیریت سختی توسط آن ها نداشته باشد و تنها چگونگی استفاده از ابزارها بر عهده کاربر می باشد. بسیاری از شرکت هایی که در زمینه امنیت سیستم های کامپیوتری فعالیت می کنند در بخش نرم افزاری خود اقدام به ساخت این برنامه ها می کنند. Kaspersky Internet Security 2010 نام محصول جدید گروه کسپراسکای، یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس دنیا می باشد که به کمک آن ها کاربران می توانند امنیت نسبتا بالایی را بر روی سیستم های کامپیوتری خود اعمال کنند. دلیل استفاده از کلمه نسبتا به معنای ضعف نرم افزار نیست ، زیرا امنیت همیشه یک موضوع نسبی می باشد و هیچگاه قابل تضمین نیست. در این نرم افزار مجوعه ای از ابزارهای مختلف برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است و تمرکز این نرم افزار بر روی فعالیت های اینترنتی کاربران می باشد.


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
Yenka نرم افزاری قدرتمند برای مدارس، دبیران و دانش آموزان است که اجازه می دهد از کتابخانه همیشه در حال رشد درس های رایگان آن برای ریاضیات، علوم، فن آوری و رایانه استفاده کنند.
با Yenka یادگیری در دنیای مجازی را تجربه خواهید کرد. در یک محیط امن با وایت بردی تعاملی که تمام مباحث علمی ریاضی، فیزیک، شیمی، برنامه نویسی و روبوتیک را شبیه سازی می کند آشنا خواهید شد.
بر خلاف اکثر نرم افزارهای آموزشی، در این نرم افزار می توان درس های موجود در قسمت مثال های آن را، به دلخواه تغییر داد و یا حتی فعالیت ها و درس های جدیدی ساخت.
نسخه رایگان این مجموعه تنها در خانه و به صورت شخصی قابل استفاده است.
پس از دانلود تمام فایل ها، آنها را در یک فولدر قرار دهید و فایل اول را extract کنید.


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
این بازی یکی دیگر از بازی های ارائه شده توسط کاربری با نام مستعار bilgisaiar است. در این بازی شما باید مانند پازل بازی کنید. در این بازی تصاویری به شما نمایش داده می شود که شما باید از تصاویر آماده آن ها را کامل کنید.این بازی نیاز به سرعت عمل دارد.


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
مجموعه وکتورهای گل های بهاری، هدیه و ارمغانی دیگر برای شما کاربران.


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
برنامه ای قدرتمند و مناسب برای ویرایش ,طراحی و خلق و مدیریت آیکون هاست. این برنامه توسط کاربری با نام مستعار bilgisaiar برای بخش دانلود سایت تبیان ارسال شده است.


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
بازی آلیس در سرزمین عجایب که مطمئنا همه با نام این بازی آشنا هستند و کارتون آن را نیز بسیاری از افراد مشاهده نموده اند. این بازی به صورت جاوا برای گوشی های سونی اریکسون و نوکیا سری 60 ویرایش 3 و ویرایش 5 و نوکیا سری 40 سری 3 که این بازی موبایل برای گوشی های ابعاد 128x160, 176x208, 176x220, 240x320, 360x640 پیکسل عرضه شده است. امیدواریم لذت ببرید.


]]>
کلمات کلیدی :

<      1   2   3   4   5   >>   >