سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کس به لاغ نپرداخت جز که اندکى از خرد خود بپرداخت . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
شاید برای اولین بار این واژه را در نرم افزار معتبر امنیتی کاسپرسکی شنیده باشید.توسط این نرم افزار کم حجم می توانید محیطی امن را برای نرم افزارهای مورد نظر خود بوجود بیاورید و به راحتی از نرم افزار مورد نظر خود استفاده نمایید.


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
مدیریت پهنای باند یکی از اصلی ترین کارهایی است که در کنترل شبکه مورد توجه قرار می گیرد.به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا پهنای باندی که توسط هر نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد کنترل شود.شما می توانید میزان دریافتی هر نرم افزار را محدود کنید و همچنین می توانید برای هر فردی در شبکه به کمک این نرم افزار محدودیت دانلود قایل شوید. مطینم برای کسانی که در این کار می باشند بسیار جالب می باشد.


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
نرم افزار قدرتمند و کارآمد با قابلیتهای فراوان برای کار با دوربینهای وب یا همان به اصطلاح وب کم ها می باشد که تا 10 نوع مختلف وب کم پشتیبانی را می نماید. این نرم افزار این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به دوربین خود یا حتی ویدئوهای جاری با هر حساب کاربری و بدون نیازبه نصب برنامه ویژه سرور دسترسی داشته باشید. سادگی پیکربندی نرم افزار همانند نسخه های پیشین نرم افزار تحت عنوان Webcam XP Pro بوده و تمامی ابزارهای لازم را دارا می باشد و بنابراین تنها نیاز به تنظیم نمودن چند پارامتر ساده می باشد مانند مشخص نمودن پورت سرور، و مسیری به دایرکتوری داخلی. علاوه بر قابلیت ذخیره نمودن ویدئو و تصویر از وب کم ها می توانید توسط این نرم افزار از ویدئویی که از طریق LAN انتقال یافته است نیز استفاده نمایید.
قابلیتهای کلیدی نرم افزار :
• عملکرد عالی برای استفاده در وب کم ها بدون نیاز به نصب سرور
• پشتیبانی از 10 نوع دوربین مختلف ویدئویی و وب کم
• بلاک نمودن آدرس آی پی و پشتیبانی از رمز عبور
• افزودن متن یا لوگوی خود به تصویر
• نوشتن برروی فایلهای گزارشات
• تعیین نمودن کیفیت تصویر
• افزودن افکت حتی در ارتباط مستقیم
• تنظیمات صدا
• پیکربندی ساده و تنها با چندین پارامتر ساده
• پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
نرم افزاری که در مقابل می بینید اگر به همراه آنتی ویروس شما به کار رود سیستم خود را به عنوان سیستمی تماما امن حساب کنید. این نرم افزار در یکی از برترین سایت های امنیتی به کاربران پیشنهاد شده است و گفته می شود با استفاده از الگوریتم های بسیار پیچیده نقل و انتقال اطلاعات شما را زیر نظر می گیرد این بار باید ذکر کنم که این نرم افزار رو از دست ندهید و همراه با نرم افزار امنیتی خود حتما این را داشته باشید چرا که امنیتی مثال زدنی را با یک نرم افزار رایگان خواهید داشت.این نرم افزا بر روی همه نگارش های ویندوز 32 بیتی پشتیبانی می شود(از جمله ویندوز محبوب سون)


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
نرم افزاری هوشمند و بسیار جالبی برای خاموش کردن سیستم در زمان تعیین شده و نیز در زمانهای بی کاری طولانی مدت کامپیوتر می باشد. برای همه ی ما پیش آمده است که مثلا سیستم را شبانه (هر وقتی می تواند باشد ، منظورمان وقتی از سیستم استفاده ای نمی کنیم) برای اسکن ویروس ، دانلود فایل ، کپی فایل و... روشن گذاشته ایم و پس از اتمام این کارها نیز سیستم تا صبح روشن مانده است! Intelligent Shutdown برای رفع همین مشکل تولید و به انگلیسی ترجمه شده است (قبلا این نرم افزار به زبان آلمانی بوده) . در داخل این نرم افزار گزینه هایی برای هوشمند کردن آن وجود دارد! مثلا گزینه ای وجود دارد برای Shutdown ، Restart ، Sleep و Hibernate سیستم هنگامی که پردازش CPUبر حسب درصد از مقداری تعیین شده توسط کاربر تا مدت زمانی زیاد پایینتر باشد و یا از اینترنت تا مدتی استفاده نشود ، با این تنظیمات نرم افزار به طور هوشمند سیستم را خاموش می کند تا هم سیستم بیهوده روشن نماند و هم در مصرف برق صرفه جویی شود.

ویژگی های کلیدی نرم افزار:

- امکان زمانبندی نرم افزار برای اجرای خودکار آن به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه و یا همیشگی
- امکان انتخاب نرم افزاری جهت بررسی ، بدین صورت که شما برنامه ای مانند آنتی ویروس و یا ... را به نرم افزار معرفی می کنید و نرم افزار آن را بررسی کرده و در زمان اتمام کارش ، سیستم را به صورت خودکار خاموش می کند.
- امکان زمانبندی برنامه برای Shutdown ، Restart ، Sleep و Hibernate سیستم
- دارای قسمتی برای انتخاب میزان پردازش ، نحوه ی کار بدین صورت می باشد که شما به نرم افزار مقدار کمینه ی کارکرد CPU را بر حسب درصد می دهید و اگر CPU مدت زمان زیادی از آن مقدار تعیین شده بار کاری نداشته باشد ، سیستم به صورت خودکار خاموش می شود
- امکان تنظیم برنامه برای خاموش کردن سیستم پس از اتمام فایل های دانلودی (این امکان در نرم افزارهای مدیریت دانلود نیز وجود دارد ولی اگر فایل دانلودی توسط نرم افزاری دیگر صورت پذیرد چه خواهید کرد! مثلا سیستم را برای دانلود و نصب آپدیت های جدید توسط خود Updater ویندوز روشن گذاشته باشید!)
- دارای ابزاری برای نمایش اطلاعات سیستمی از قبیل نوع سیستم عامل ، CPU ، RAM و...
- امکان زمانبندی سیستم برای بستن نرم افزاری خاص پس از اتمام کار آن نرم افزار
- دارای محیطی به زبان انگلیسی (قبلا فقط به زبان آلمانی بود و در این نسخه ترجمه شده است)
- پشتیبانی ازتمامی ویندوز ها


]]>
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط قافله شهدا در 89/1/12:: 1:23 عصر
نرم افزاریست که قادر به تهیه ی فایلهای اجرایی قدرتمند از فایلهای فلش شماست که با یک کلیک در هر محیط و پنجره ای که شما مایل باشید و در هر سیستم عاملی به سادگی اجرا و نمایش داده شود ! بدون نیاز به نرم افزار Flash Player کمپانی ماکرومدیا و بدون نیاز به هیچ مرورگری و فقط با یک کلیک ساده . ساخت اسکرین سیور یا همان محافظ صفحه نمایش از انواع فایلهای فلش دیگر ویژگی خوب این نرم افزار کاربردیست . نسخه جدید این نرم افزار به تازگی از سوی شرکت سازنده عرضه شده است که قابلیت سازگاری با فایل های فلش 9.0 شرکت ماکرومدیا را نیز داراست .

برخی توانایی های نرم افزار بشرح زیر میباشد:
تبدیل فایلهای فلش نرم افزارهای Macromedia Flash 3, 4, 5, MX, MX 2004, 8, 9 و SWiSH Max و Flex به فایل های اجرایی قدرتمند با فرمت های EXE و SCR .
تهیه ی Setup های Installer از فایل های اجرایی حاصل .
قابلیت های جانبی برای تنظیم ظاهر فایل اجرایی مانند قرار دادن آیکون مخصوص برای آن, تعیینن سایز پنجره ای که قرار است فلش در آن نمایش داده شود, تنظیم فعالیت راست کلیک در پنجره فلش و حتی تعیین زمان خاص برای محدود کردن استفاده از فایل فلش شما برای مثال قادرید تنظیم کنید که تنها اعتبار این فایل ساخته شده ی شما تا پایان سال 2006 باشد و پس از آن اجرا نشود !
محافظت از فایل های فلش شما و تمامی محتویات آن مانند SWF movies, FLV files, MP3 files, JPG files, XML files, TXT و ... در مقابل Decompiler ها و و کدگذاری آن ها .
سرعت بالا در انجام فعالیت ها


]]>
کلمات کلیدی :

<   <<   6